Worst day ever!


Damn it! Fick bara underbara kunder idag, tackar ;S Panik panik!

Just det, babe ringde på en blocketannons igår och sa att vi skulle komma och köpa grejen idag.
Så sa hon: "Okej, kom efter kl 13 bara."
Babe ringer idag innan de ska åka, "Nä, den är såld. Först till kvarn"...
Bra att du säger det då ditt jävla ägghövve!!! ;@
I D I O T ! ! !


Fick mitt efterlängtade paket igår, 1shot koppar färg.
Skriver på fb att jag precis hämtat ut den och så, samtidigt tänker jag:
"Bara för att jag skriver det här så kommer det säkert vara fel paket"

Om jag bara hade vetat hur rätt jag hade.
När jag väl öppnar paketet så är det banne mig fel!

Kan det här vara början på en underbar vecka?!..

Just nu lagas det iaf rabarberpaj för fullt, hoppas att det hjälper något att bli bättre :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0