Helgen!


Frisyrfix efter jobbet, redo för galej!:*


Festen hölls på mc klubben Revenge, tyckte detta var en rolig bild; En liten kille står och kikar in på killen som spelade konstant från kl 8-1. Good job :D


Det blev god mat och yxkastning, jag lyckades träffa måltavlan efter typ 7e gången, mkt för att Tobbe stått och retat upp mig xD haha Kan säga att jag har en jäkla träningsvärk idag.




Killarna kunde verkligen roa sig med Phias present xD haha
Adjö på den kvällen, lyckades fösa hem hela bunten till slut :D




Var ledig igår, kikade ut genom fönstret och såg detta. Hahah verkligen good job! (Y)


:*

 

Detta blev ett ytterst ointressant inlägg, har dock lite brottom. Ska sticka iväg till Vronkan och klippa mig om några min, hurry hurry!

Later!


Kommentarer
Postat av: wictoria

Alltid lika snygg i håret! :)



sv; Jasså, det lät ju riktigt bra de! Jag kör på nått brunett shampoo just nu. Funkar ju sååådär.. haha.. :) Ska kika in på bellbox! :) Tack för tipset!

2010-09-14 @ 15:55:45
URL: http://wictoriawester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0