Ännu fler underbara ringar!:*

Efter att ha kollat igenom en massa missade avsnitt på datorn (Eftersom vi bara har 1an, 2an, 4an & 6an >.<) och dammsugit lite knallade jag upp på stan och mötte Pernilla!

Blev lite shopping, dock inte det jag var ute efter. Vill ju ha den där otroligt snygga "pilotjackan" på..ja, gissa vart... H&M xD Den är ju såklart slut slut slut.

I stället blev det ännu flera underbara ringar!:*


Får man skryta lite med att man troligtvis är först med dödskalle ringen i alla fall i Örebro, helt ouppackad och helt nyinkommen! Det kan jag säga att det är första gången det händer mig, är alltid så seg med att hitta roliga fina saker. Jag måste alltid fundera, överväga och tänka över allt. Antingen så blir det så att alla andra redan har det före mig, eller att det är totalslut. Typiskt mig, men inte denna gången!

Weeell, P & jag köpte med lite mat och knallade hem till mig & Arash. Efter att ha kikat på massa fula youtube klipp åkte vi till Marieberg och hälsade på Michaela i butiken. Har blivit så fint så :)

For vidare till landet och färdigstälde alla väskor, nu ska jag bara krypa ner i sängen och kurera mig. Har dragit på mig någonting, antingen har det med inflamationen vid visdomstanden. Eeeeller så är det nått annat bös, hoppas i alla fall på att vara frisk imorn !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0