FÖRBANNAD!!!

Vafan är det för fel på folk?!
Ännu en våldtäkt, vart är denna stad på väg?..

Var ute hos mina föräldrar ikväll och när jag var på väg in till stan igen vid 23 kände jag mig tvungen att ringa Arash så fick han och Robin åka från bilträffen och möta upp mig för jag vågar inte gå från bilen och upp i lägenheten själv...

Jag vet att det är lite mesigt och kanske aningen överdrivet, men vafan... Jag är jävligt harig i vanliga fall (skenande fantasi gör inte saken bättre), men nu har det nog minsann blivit ännu värre. Man tänker ju att det aldrig händer en själv, men OM det nu skulle göra det så vetefan om jag skulle klara av att bli utsatt för något sådant. Alltså, fattar väl att det är lika hemskt för alla... Äh, vad dumt detta blev, men...vägrar råka ut för detta! Ingen ska behöva det!

Nä, vet inte vad man kan säga om detta alltså. Hemskt är vad det är!!!



Anyways...


Hade en helt underbar morgon/förmiddag med min älskade. Jättemysig brunch innan han for iväg till garaget. Jag passade på att slappa framför tv'n innan jag åkte ut till päronen ^^



Passade på att göra lite nytta när jag var där ute och kilade ut i garaget!
Målade denna snygging till Mickan, hoppas hon blir nöjd nu ;) :*


Haha syrrans råttisar, knepiga saker ^^

Sen blev det god mat och Dansfeber. Gu' vad jag saknade att dansa när jag såg det :( Dansade i 8 år innan jag nu i höstas slutade. Funderar på att kanske ta upp det igen, någon som är sugen?:)

Nu ska jag i alla fall kika på en massa serier som jag missat under veckan i väntan på att mina kära kommer hem ^^


:*

Kommentarer
Postat av: pernilla

det sjukaste är att nu verkar det vara olika våldtäktsmän för varje gång? eller har jag helt missuppfattat?

efter att jag var ute i fredags så köpte jag en cola på statoil, killen där var typ skitorolig för att jag skulle gå typ 50m xD jättesött, haha! men han har ju rätt, helt stört att man inte ska kunna gå från bussen och hem.

2010-10-17 @ 11:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0