Började dagen...

...med ett besök på los hospital ^^


Var bara och tog de där vanliga proverna jag sprungit och tagit de senaste 5 åren, det är fan ganska lång tid nu när jag tänker efter.

Anyways, fan vad stressad och sur jag var när jag satt där och väntade. På displayen stog det nummer (7)93 när jag kom och på min lapp stog det 008. Och guuud vad långsamt det gick i böran, på första kvarten tog de in typ en person. Antog då att detta skulle ta väldigt lång tid och jag skulle komma för sent till jobbet även fast jag var ute i väldigt god tid.

Sen sneglade jag på damen som satt bredvid mig, hon hade kommit en bra stund efter mig och på hennes stog det 02, då tänkte jag: "vafan äre om" och tittar sedan surt ner på min lapp igen för att blänga på min jäkla 8'a. Då insåg jag att jag hade sett lappen upp och ner, så på min stog det alltså 800. Tur att jag insåg det just då, för då var det 99 som var inne och tog prover.
Haha bra att jag är lite retarded >.<

Så nu hann jag t.o.m hem och sätta mig här innan jobbet, hinner även med att äta frukost!:D

:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0