Funderade lite idag...

Y e s  i t ' s  t r u e  I  a c t u a l l y  d i d  ; )


Satt i kassan idag, som vanligt ungefär.
Fick massa fina kommentrer, händer förvånansvärt ofta :O
Anywho, är ju oftast gamla gubbar och ibland gamla tanter som vågar säga något.
T.ex: Vad fin du är i håret, vad fin du är bla bla bla...

Idag var det en lite yngre tjej (eller vad man nu är när man är kanske 30-40, yngre än de som brukar säga något) som sa att jag var så fin. Man hörde verkligen på henne att hon menade det.
Det kändes ju såklart jättebra!

Min fundering är nu: Varför säger man aldrig själv till en främling att man tycker de är fina ?
Vad är man rädd för? Att de ska ta illa vid sig för att någong säger något bra ?
Har varit nära några gånger att säga vad jag tycker, men aldrig riktigt vågat...

Kanske bara är jag som är en mespropp? Vad vet jag xD Haha

Ska i alla fall ta tag i detta, det är min plan.
Göra folk glada av en sån lite gest...


Ska sluta svamla nu, körde iaf på grönt grönt grönt idag.
Ovanligt för att vara mig :D



Ne, nu ska jag försöka göra klart maten.
Oh yes, ni läste rätt JAG ska göra det.
Karlsloken är och jobbar så det blev oturligtnog upp till mig att ordna mat...
Spännande xD


Tror det blir en prommenix till caféet sen...

Kommentarer
Postat av: Åsnan

Åh vilken härlig grön färg på nagellacket!



Jag brukar faktiskt säga när jag tycker någon är fin. Speciellt främlingar. Jag vet själv hur det kan förgylla ens dag.

Älskar f.ö. när gamla gubbar och tanter kommenterar ens hair-dos osv. Sånt fick jag alltid på jobbet i Englnd när jag orkade fixa frisyrer varje morgon :P Nu hänger det bara ruffsigt vart jag är går

2010-12-01 @ 20:56:39
URL: http://diaryofalways.blogg.se/
Postat av: fini

faan va snygg du e dååå! avis:(

kan du ge mig ett tips? när ja har bandana sådär, så glider den alltid bakås, och får ha spännen o så, inte så snyggt! har väl konstigt huvve, om det inte finns nått mirakeltips helt enkelt! kraaam

2010-12-02 @ 09:39:42
URL: http://fini.blogg.se/
Postat av: Grodan

Nu blev jag sugen på massa nya nagellack! ett grönt ska definitivt inhandlas! :)

2010-12-02 @ 13:56:20
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: Michaela

LOVE your hair!

2010-12-02 @ 19:31:54
URL: http://hangoverdoll.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0