Bling bling !


Sysselsatte mig med detta medans jag tittade på underbara Så mycket bättre!:D


Körde en mysmiddag med Arash&Robin efter jobbet idag xD
Haha fy fan vad gött det var!!! Ännu bättre när "Biggan's" kebabbsås åker på!:*


Igår så gjorde vi nästan absolut ingenting!
Arash kom hem vid 5 på morgonen, försökte få liv i honom från 9 tills kl blev 11.30 Haha
Seg propp, sen blev det att sova middag en sväng innan vi orkade oss ut till Marieberg :)

Blev klar med de sista hjulklapparna, hittade även 2 par skor (a)


En femhunka för båda, score!:*
När vi tröttnat på shoppingen så kallade plikten, vi for till landet och jag stripeade klart lite väskor!


Bilden var inte så värst vidare, äsch. Får gå ändå.
Dessa kommer finnas att köpa ute på Sweet Poison ;)

Om någon skulle vara intresserad så kan jag köra custom, just for you ;)

Äh, blir nog caféet snart, ryktas om fest senare ikväll...
Tror dock jag bangar det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0