Happyface!:D

Mitt lilla meeting gick kanoners! (Y)
Verkligen happyface!

Just det, update om det där med bilen.
Insåg att jag ändå skulle köra in i nån av dom andra, var ju inte riktigt på humör för att trixxa.
Så bajkade ist, men såg när jag cyklade förbi att det inte var så tight.
Orkade fan inte vända då ;O Fail!

Well, får se vad det blir idag då...
Funderar på att knata iväg till korthuset och kika på framkallning av bilder och så...
Eller om jag ska checka lite här på nätet, dunno.
Tråkigt att gå på stan själv, kind of ;S
Så, hm.

Ska nog iaf dra iväg och införskaffa lite krubb senare, fick ju matpengar av mami ♥



Mihi, såhär ser jag ut idag då :)
Mittenbilden är typ hur happy jag blev ;)
Sista bilden är till mom&dad mihi


/♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0