Virus!

Men hell yeah! Knallade över till Marie där hon och Fredrik förade lite :D
Hängde där ett tag, sen kirrade hon lite så knallade vi iväg till Virus!

Lite kul kanske, är mkt nöjd att hon fixade in mig!! :D:D
Marie och jag satt väl mest där och var söta och blev bjudna på drinkar ;)
Haha, satte oss vid ett bord med 2 snubbar, vi pratade inte med dem eller så.
Sen efter nån timme kommer en av dom; här ta den här ölen, annars spänner jag mina muskler.
Hahah höll på att dö, ville inte riskera att se dem så tog glatt emot xD

Kikade på bandet som spelade och så, kommer nån dålig mobilbild på det senare, även mina egobilder ;)
Dem slipper ni inte undan xD (6)
Just det, innan vi gick bjöd Maries jobbarkompis (som stog i baren dåh) oss på varsin shot :D
Hängde utanför ett tag, fick visitkort osv xD hahahah

Till slut kom iaf våra grabbar, då styrde vi Max och hade skrattkalas !! :D Haha
Jäkla värd kväll vill jag lova, bästa på länge fan ^^
Haha äre jag som inte kommer ut ofta längre eller vad x] >.<


Jag, Fredrik och Marie :)

Idag så kom Tobbe&Marie och hämtade oss när vi vaknat till liv.
Tro det eller ej så mådde jag kanon!! :D
När vi hade varit hos Anna och jag drack 2 glas vin mådde jag fan sämre dan efter ;S

Anyway, vi åkte till golfhallen och gick på loppis :D
Inget shoppande för mig, men babe köpte ubåtsglas or whatever.
Kan slänga in en bild senare ;)
Efter det blev det lager och shoppa tights, sen köpte vi med pizza från Nobel hem till oss.
Hann käka lite fort sen kom M&P och tog med mig ut till landet.
Har la inte gjort någe ;D Haha

Ikväll blire iaf piratfest ;) Hihi

/♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0