Toppendag, kind of ^^,

Städade ju som sagt förut, allt gick great. Städade tamefan t.o.m. toan, alltså seriös städning ;O :D (Y)

Sen blev det sminkdags ofc :D
Fortsatte att kolla på Lyxfällan, stackars satar det finns. Helt dumma i huvudet!
Avsnitt 4 från denna säsong, vad vare för fel på den kossan?! ;O IDIOT, du skulle ju bara ha't!

Babe kom hem lagom när jag började bli klar, var tvungen att visa några avsnitt för honom innan mamma kom och hämtade oss ^^



Detta var dagens outfit, hade ett par svarta jeans till, så vare mammas gaaaaamla skjorta och ett bälte ^^,
Aja, åkte hem till landet, hjälpte till med maten för ingen hade behagat göra den.
Blev en jättegod grej, vetefan vad det heter.
Var iaf sån där platt pasta, dom är både grön och vanlig färg. Så var det en laxsås med ärtor, gottigt!! :D

Efter ett tag kom jag på att jag satt där lite för länge, så flängde upp och bytte om sen släppte babe av mig på dansen :D

Gick fan alla tiders, kommer nästan ihåg den första dansen nu >.<
Så gjorde vi en ny idag, fy fan vad bra det kändes!! Wiho :D
Ska ju köra uppvisning fredagen den 13 ;) Spoooky ^^,

Aja, babe kom och hämtade mig. Vågade inte gå själv hem när det finns massa våldtäcksmän här ;S
När vi typ var hemma såg jag tivolit!!! Hade glömt att det var ;O
Så lämnade bilen och lite grejjer, så tog vi en promenix dit.
Asså det låg bara på andra sidan bilvägen, men för att komma över dit när man går fick man gå runt värsta långt
Så blev en mysig lite promenad på kvällen :D

Det var så mkt fina lampor och helt underbart, jag var verkligen barnet. Arash blev trött på mig (a)
Dum som jag var tog jag inte med några pengar, fail. Fast det kanske var lika bra :D Haha



På vägen hem tog sig babe 2 korvar på statoil xD
Väl hemma så hoppade jag in i duschen, fyyy fan vad gött det var :D
Älskar när man blir värsta äcklig, fullt med gammal hårspray i håret och sen känns det så bra när man äntligen får tvätta ur det! :D ♥

Aja, ska väl sova snart.
De frågade om jag ville jobba imorn, tackade nej för första gången någonsin.S
Ska ju skjutsa farmor till sjukan, så lugnast att inte jobba då kanske ^^
Blir ju tors&fre nästa vecka ;)

Niiiiight niiiiight! :D
Btw, Eksjö imorn och shopping med Shiiiiiva!! :D♥


/♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0