Onsdag

Well, gick upp sketagöörtidigt...alltså 7.30, så värre har man ju vart med om xD
Drog iaf till farmor&farfar så jag var där vid 9, mötte farfar på vägen för han drog till sjukan.
Så jag var "barnvakt" åt farmor ;)

Tvättade håret och lite så på henne, inga fel kan jag lova. Det tjänade jag på :D
Blev iaf frulle när jag kom dit, när farfar var tillbaka blev det lunch, sen sov vi 3 middag, så jävla fint!
Skulle lätt kunna va pensio!

Efter det blev det fika (Y)
Utforskade som vanligt vinden och lite sånt, alltid kul :D


Fick en björnfitta :D Hårspännen och grejjer, knappar som ska bli massa kul.
Och så farfars gamla skidbyxor(?!). De är ju fan typ som dickies eller chinos! :O
Coooolt!

Farmor berättade att hon hade slängt snörliv eller ja korsetter förra veckan ;O
Jäkla fail på det! Men men, så kan det gå ^^,

Fotade lite i deras gamla fotoalbum oxå :D
Loooove old pictures, farmor&farfar var så snygga.
Farfar var så himla coolt, värsta oldtimegangster stylen, värsta tjejtjusaren med ^^,



Haha, farfar hade fångat en orm xD
Värsta snubben eller vad ;)


Farfars kompis Karl-Oskar I think, hur läcker är inte den här bilden?! :D

Åkte hem till babe en sväng, sen hängde jag med mamma till Maxi, sen plockade jag ut ett paket på vägen ut till landet.
Lite happy, anignen högre än jag trott :O :$


Hot mother f or what? ;)



Well, tittade lite i pappas gamla album när jag var där ute oxå ^^,


Kick ass picture of my dad!!! ♥


Faster och pappa, haha något olyckliga? xD

Aja, mamma skjutsade in mig till stan efter ett tag iaf.S
Sen dess har jag dampat med det här inlägget, allt går i fan snigelfart -1000 ;S
Klart nu iaf, kommer säkert radera eller någe ;(
Mer gamla bilder hamnar nog på bdb :)

/♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0