Hejdundrande massa bilder ;)

Innan det kommer miljarder bilder får jag väl börja med min dag.
Den började iaf vid 4 imorse, skulle vara på jobbet 5.30!! :O
Hjälpte till att ta emot lastbilen och så, sen blev det kassan idag med för Samira var fortfarande sjuk.
Fick jobba 3 timmar mer än det var tänkt (Y)

Efter jobbet drog jag hem, väntade på babe sen åkte vi och handlade. Köpte med Max hem oxå ;)
Fick ju faktiskt kuponger i fredags :D


Aja, dags att börja med helgens bilder här kanske ;)



Redo att åka till Hällefors ;)


Blev en pose med pippin ;)


Sen bar det iväg.


Grattis Anna igen! :) Blev ölspel och grejjer :D


Resten av bilderna finns på bdb u know ;)



Så bilder från i lördags :D


Traderavinster (Y) :D


Puss, innan vi gick ut vid 00 nånting ^^,


Mötte upp Mr Fyllo xD
Blev Max en sväng när han kommit ut från Virus.
Vi kom ju som sagt inte in ;S

Haha just det, Tobbe sa åt Arash att A och jag var tvugna att gifta oss, annars skulle han få en smäll så skulle Tobbe ta mig själv xD haha så fick jag en låååång kram :D
Vi ska ju dock inte glömma att han var på lyset as hell xD hahaha


Efter att vi gått fram och tillbaka på stan, hängt utanför Virus när det stängde,  pratat med alla vi känner som kom ut xD
Blev bjudna till vevhuset xD Haha eller Simpa sa typ:
varför var ni inte där förut?
Vi; för att ingen bjöd oss?
Han; men då måste ni komma nästa gång ist, jag säger till innan xD haha

Aja, sen väntade vi 3 på Tobbes brud, fast sen skulle vi gå i förväg, hem till Tobbe, men jag skulle hämta lite grejer innan. Då hann hon hem till Tobbe och vänta, men vi kom aldrig så hon drog hem.
Vi tog en taxi från oss vid OP skolan till Järnvägen typ där hon bodde xD haha fail xD

Var iaf där till klockan 5.30 :D
Allt gick bra och vi hade kul tills Tobbe gick på toa i typ en timme, sen låste Marie upp och duschade ner honom med vatten, eftersom han somnat/däckat xD
Hahaha



Myspojkarna innan vi gick hem ;)


Sen lite bilder från i söndags ^^.


Shoppade alltså detta, mkt nöjd :)
Blev som sagt en sväng hos farmor&farfar.
Sen på kvällen blev det mys ♥


Härlig kväll eller vad ;)



Klickade även hem dessa häromdan, bara 100 spänn!! ;O
65 i frakt, men det blir ju ingenting :D Happy ^^,

Nu blir det nog lite tv or so, trött som as. Börjar 6 imorn ;O (Y)

Tooodels
/♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0