Fredag!:D

Varit vaken ganska länge idag med, kollade på idol och lite på Comedy fiht club, men det fuckade ur i mitten ;(

Aja, har gjort mig lite i ordning nu och så, orkade iaf inte fixxa frillan idag xD
Snart ska jag dra ut till farmor&farfar, skjutsa in dom till sjukan, sen ta med Arash på tillbaka vägen och efter det far vi vidare mot Eksjö :)
Så lär ju höras pååååå söndag?
Blev sketanöjd med mina ögonfransar idag, öppnade en ny USA mascara ;)
Maybelline New York, XXL extensions :D Mkt bra än så länge ;)
Får slänga upp bilder på det när jag kommer hem igen.

Hinner iaf lägga upp en vanlig på mig, drog på mig en gammal saints&mortals tröja som jag typ aldrig använt (a)


Ha en toppenhelg folks, jag vet iaf att jag ska shoppa ;) Hihi

/♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0