Finally

Äntligen färdig med att lägga in alla bilder ;O
Tar alltid emot att dra in ett inlägg när man inte skrivit på några dagar ;S
Aja, kom iaf igång till slut.

Just nu sitter jag iaf med ansiktsmask i fejjan och olja i håret.
Smått iriterad på att detta kommer ta en stund, men även på snorungen i lägenheten över som borde sova såhär dags, men så gärna känner för att springa och klampa i golvet. Precis som den gjort hela dan, borde dom inte sova såhär dags?!

Well, i fredags åkte vi som sagt till Eksjö, var som sagt himlans nöjd med mina ögonfransar ^^,
De har blivit längre, kan dom ens det? Aja, ser så ut iaf :D



I lördags hade jag och Shiva planerat en shoppingdag i Linköping! :D
Babe fick följa med som chaufför ;) hihi



Dagens outfit i kylan, + kofta, halsduk, vantar, jacka och uggisar ;D

Innan vi åkte så tog älsklingen och jag några "semesterbilder" framför deras vägg med palmer och strand xD


Kan bara säga: ♥

Haha jaja, kikade på lite pryttlar i stan där då. Åkte sen vidare till Ikano för att slippa kylan, blev även käk där :D


Detta var vad jag fick med mig, av nån konstig anledning är det alltid Shiva som shoppar mest ;)
Jag får iaf ångest och grejjer när jag shoppar, och det är Arash fel ;S
Fast det är ändå rätt bra, skönt att slippa ha massa skit liggandes som man ändå inte har användning för, men ändå aldrig slänger (Y)

Hyrde film och grejjer när vi var tillbaka i Eksjö, köpte vindruvor och naturgodis.
Blev iaf ingen film denna kvällen, Arash sprang runt och gjorde jag vet inte vad ^^
Så Shiva och jag passade på att kika tv, lite dator och prata en massa :)♥

Drömde faktiskt mardröm den natten ;(

Om det jag ska göra på torsdag, drömde att jag kom för sent och allt möjligt ;(
Vaknade t.o.m. för att jag typ fick panik, aldrig hänt förut >.< xD

Well, på söndan vare påpälsat även då ^^,




Hahahaah, han skulle raka sig innan vi åkte xD

Hamnade iaf i Nässjö på veteranbilsmarknad :)
Arash skulle träffa nån snubbe och kika på hans bil ^^




Hittade vill-ha-grejjer!!


Pappa ville ju ha sånna, men blidde inget nu eftersom vi ska köpa nya däck till en viss Pontiac 35a (a) Hihi.
När babe var klar med att kika bil åkte vi tillbaka till Eksjö :D
Kollade på filmen vi hyrde igår, The Curios Case of Benjamin Button.
Den var riktigt lång, men så jääääkla bra verkligen!!
+++++


Efter det blev det äntligen mera god mat :D<3



Sen så var det dags att åka mot Jönköping och plocka med bilen hem :D

En Ford tAuNUS Hahaha xD
Redigt snygg :D
Jag fick köra hem volvon, spöregnade i jkpng, såg inte ett jota ;(
Det var piss.
Men när det slutade regna och jag dragit igång Floggin Molly skivan var allt på topp :D
Väl i Örebro lämnade vi bilen på landet, blev även lite mer mat, sen in till stan :)

Idag blev det frukost med älskling innan han åkte till skolan, blev grööööt ^^
Sen gjorde jag inte mkt ;)
Kollade på ComedyFightClub, Sveriges fulaste hem och Nytt läge :D Fin dag.
Sen var det dags att göra sig lite i ordning ^^


Idag var det lite eyeliner som gällde ^^,


Blev sen upplockad i denna pärla ;)
Åkte förbi snuten, men inga nycklar där.
Inte heller på bibblan ;(

Åkte sen vidare till Willy's, shoppade mat och så.
Idag vare jag som payade allt ;O


Blev mkt nöjd med fruken i den fina skålen :D

När vi packat upp blev det matlagning, mest av babe som sagt ^^,
När Tobbe väl kom hit var det dags att äta :D (Y)


Det ljusa är kyckling & paprika och youhurt.
Sen så
är det potatis och lök i tomatsås.
Massa sallad.
Lök och tomat i nå vad vet jag ^^
Sen så längst ner till vänster är det hjärta med ja lök och vad vet jag ^^,
Blev även bröd till :)

Det var inte så jäkla hemskt med hjärta, tro det eller ej asså ;O
Tobbe var som sagt en chicken som inte vågade smaka xD Höhö...
De drog vidare till garaget, och nu sitter jag här då.
Snart blire dusch :)

/♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0