Fin höstdag :)

Well, babe hittade hem till slut igår. Klockan var iofs inte så mkt :) Så fick han göra lite god mat till mig (A)



Sen så kikade vi på en massa avsnitt av Roast på Berns, det var fan roligt :D
Synd bara att jag somnade efter typ andra avsnittet, låg med huvudet i babes knä, sen blev det snark ^^, haha


Men just det, under tiden han lagade mat så passade jag på att göra en till ring :D


Så fin då :) Har matchande örhänen oxå, fast de är lite trasiga. Får väl ta och åtgärda det snart ^^,
Ni får ursäkta mina omålade naglar där, målade dem faktiskt senare igår kväll :D



Aja, idag då. Började kl 6
.30, sminkade mig nästan helt nomalt imorse, finally! :)
Vi höll på och böka massa ute i tältet, det var lika kallt som ute, ni kan ju bara tänka er hur det var.
Fan åt helvete, så kallt, och då hade jag ändå dubbla tjocktröjor + handskar ;S
Tur att jag fick komma in i värmen till slut :D
Träffat massa kändisar idag, Larsa, Sören, X och massa folk xD

Jag slutade iaf vid kl 13, så blev en timmes extra :)
Sen cyklade jag hem i det fina höstvädret, härlig dag idag.
Jag som hade planer på att slöa ända tills jag ska till dansen.
Får nog göra det även fast det är soligt, så jag är lite pigg till helgen.
Så himla skönt när man jobbat, behöver inte ha nån ångest över att göra ingenting efteråt.
Jäkla bra asså :D Det enda som sabbar lite är solen, men jaja, det får gå ändå :D

Nu blir det slöhög
för hela slanten, later!
/♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0