BIG UPDATE!

Haha hell yeah! Nu äre dags att ta tag i detta ;)

Torsdag: Åkte till Rusta med babe när han kom hem, shoppade lite. Efter det blev det mat, sen dans :D (Y)




Fredag: Då blev det ju som sagt jobba, sen när babe kom hem tog vi en stödvila :D
Efter det blev det kääääk :)



Efter det var det dags att göra sig i ordning :)


Ready to go ;)

Drog över till Tobbe :D
Grabbarna söp jaaag, öhm kollade på >.<




Tobbe körde underhållning på guran :D
Aningen mkt senare drog vi bort till Rockgymnasiet och kikade när TruckFighters spelade (Y)


Haha aningen sumpig bild xD
Vi missade visst när Robins band spelade innan...
Well, träffade ju iaf Emma :D

När vi de spelat klart drog vi en sväng i raggarzonen, blev donken och lite så ;)
Sen tillbaka till Tobbe så grabbarna kunde supa lite mer, efter det blev det stan.
Vi kom såklart inte in nånstans, så var kl efter 1 så inte värt att paya, så babe och jag drog hem :) ♥


Lördag: Upp aningen tidigt, fick inge liv i Tobbe, så jag och babe drog och tankade bilen och hämtade kärran.
Så ringen Marie och säger att hon åker bort till Tobbe för att sparka liv i honom, så vi fick plocka upp dom där.
Efter lite ärenden i stan blev det en färd mot Tiveden för att hämta Maries grejjor :)


Blev fika och så där :)
Efter det for vi vidare till Kumla, då blev det vofflor.
Så fick jag och Arash en kökssoffa och 3 stolar (Y)
Åkte vidare till M's lägenhet och lämnade allt, sen tanka, lämna kärran och lämna T&M.

Efter det åkte babe och jag och handlade lite. Så blev det film, mat och mys ♥

Söndag: Min älskling åkte bort ;'(
Jag drog till landet, slipade lite på stolarna och tog det lite lugnt ^^ Blev övernattning.

Today: Åkte med morsan in till hennes jobb imorse, sen tog jag bilen hit.
Kikade på alla nya avsnitt av TheBigBangTherory och HowIMetYourMother (Y)
Drog vidare till Calletex och shoppade typ sen hamnade jag hos farmor&farfar.

Åt lite och så, sen skjutsade jag farfar till sjukan.
Hittade coola hörapparater!! : O


Apcoola or what? ;O

Sen åkte vi tillbaka till F&F, åt lite igen.
Sen fixade vi med tyget ;)


Verkligen great success (Y)

Fick med massa knäckebröd innan jag åkte, haha :D


Fick farmors gamla syskrin oxå :$
Jättefint är det :D

Well, åkte till slut in mot stan för att plocka upp morsan, men hon fick droppa mig i lägenheten eftersom jag ska jobba imorn :D Hihi.

Nu blire snart att laga mat, sen duscha.




När jag väntade på mamma förut såg jag en tant som gick runt och rökte, eller flera vare.
Fan var äckligt det ser ut, så jäkla svagt. Fattar inte att nån vill hålla på med snånt, kommer få asäckliga läppar, sen töntigt ut, seriöst? Ne uuusch, är fan upprörd på det ;S

Anyway, talk to you later :)

/♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0