SNÖ! :D

Snö, både igår och idag! :D
Yeeeeei!! :)

Jobbade både i måndags och tisdag, därav den dåliga updaten.
Jobbade 10-19.15 båda dagarna.
Vi åt och så när jag kom hem i måndags, och i tisdags åkte vi och handlade mat.

Hahaha just det, på jobbet i måndags var det en jugge som var typ 35 som kom fram och började prata på jugoslaviska, så sa jag att jag inte förstog.
Så säger han; är inte du jugoslav?
Jag; Neee..?
Han: Vadå är du svensk?
Jag: Ja?..
Han: Vadå riktig svensk?
Jag: Ja.
Så säger han; Jobbar du är, eller praktiserar du?
Jag: Jobbar...
Han; men vadå, du är väl 16?
Jag; Ne, inte riktigt.
Så frågar han om mitt nummer, när jag säger nej frågar han om jag har pojkvän när jag säger ja så går han.
Jäkla mongo! ;O




Anyway, provade mössan
innan jag skulle gå ut i snön för att möta Pernilla på stan :)



Bestämde mig iaf för att inte ha mössan, tänkte; det är nog inte så kallt idag.
Det fick jag fan ångra när jag gått ut xD
Well, shoppade ett linne på stan, blev nästan en tröja oxå...men naaaaa...

Sen drog Pernilla och jag vidare till Willy's, shoppade godis, naturgodis och sen vindruvor.
Så gick vi vidare hem till henne, sen kom Linnea&Mickis dit :)
Körde jag har aldrig och sanning ^^, Mkt loligt :)

Haha, nån hade haft roligt på Perras fönster xD



Och senare på kvällen kom min älskling och hämtade mig i snöovädret, myskväll ♥

/♥

 


Kommentarer
Postat av: Louise R.

Haha, jugoslaver är oftast hel knäppa! Jag är till hälften jugge. Stackars mig ;D

2009-11-06 @ 18:03:23
Postat av: Sabina (din arbetskollega)

hahahahaha...

kan inte han skilja en jugoslav och svensk? det borde han kunna veta då han är juggo...

2011-01-02 @ 17:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0