Återblick

Yes, precis vad det blir nu.
Jag har visst haft fullt upp de senaste dagarna.
Jobb, jobb & jobb. Samt umgås med härligt folk långt in på småtimmarna.
 
I torsdags var jag visst ledig. Då blev det till en början grillning
med 3 grabbar + en hund. Mätt och belåten knallade jag ner på stan.
Mötte upp bästa Marie med brorsbarnen sen kom även Moa dit.
Avskedsmiddag för Moa, sen hamnade vi på bl.a. Lilla Örebro.
Det har visst blivit 5 besök där på 3 dagar xD
 
Efter fredagens jobb blev det middag på, just det...
Lilla med några arbetskamrater, lovely.
Brudarna drog hem och jag knallade till grabbarna som
hängde i studion. Sen blev det raggen upp på stan.
 
Efter lördagens jobb for vi ut och hämtade Los Pickupos.
Fylla på olja i bakaxeln genom flaket, bra skit.
Vevhuset och hänga i gäng. Glida med stil i raggarbil.
Härja och hänga på uteserveringar. 
För att sedan bli upplockad av babe & co.
Äta bööörgers och hänga på mässan xD 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0