Sweet Poison

Yes, de firar alltså 1år imorgon.
Så efter jobbet blir det att åka dit och fira lite.
Samt hälsa på babe + brudarna.

Framåt kvällskvisten väntas galej på Prisma.
Där kommer bästa Subwaste spela!!:*

Blir dock en tidig kväll så att jag orkar med Sthlm på lördag ;)

Detta är alltså 1år sen hörrni.
Nu har jag dock ett litet problem...
Vet inte vad jag ska ha på mig på eftermiddagen.
Kvällens outfit är spikad, om jag inte hinner ändra mig vill säga ^^,

Får nog sova på saken.
Nighty night :*

Kommentarer
Postat av: Lina Nyberg

Enkelt! Ta det som ligger Längst ner Längst in i garderoben! :D Det är det plagget som ingen har sett inom de senaste 2 åren då du shoppar dagligen typ :P

2011-09-23 @ 00:39:46
URL: http://trailergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0