Flyttlass #2

Hanns med direkt efter jobbet.
Min snälla famlij kom över och hjälpte till!



Så idag fick vi iväg ett riktigt stort lass med bl.a. 3st soffor...


Det blev den obigatoriska flyttpizzan innan grabbarna tapetserade det sista.


Själv färdigställde jag badrummet.

Vi hann med en massa idag;
Bl.a. annat plockade jag & sis' upp allt ur kartongerna.
Hängde även upp det fina duschdraperiet.


När vi kände oss klara for de andra till garaget.
Jag planerade att åka hem och sova, men får minsann ingen ro när jag vet att det finns saker att göra.
Så började packa ner alla sängkläder + resterande av mina kläder.
Tråkigt nog fick alla foton åka ner i en låda, har väntat med det in i det sista.

Nu hör jag att babe hittat hem, hans goffe väcker nog hela kvarteret ^^,
Nighty night :*

Kommentarer
Postat av: Malin

Mumsigt Duschdraperi! Vart är de ifrån? (;

2011-07-24 @ 10:48:25
URL: http://yaamieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0