Vänförfrågan på Facebook...

Hade fått nån vänförfrågan förut idag, hade 2 gemensamma vänner och personen var från USA.
Så tänkte att det var ganska ovärt att acca, så väntade med den och svarade inte alls...

Så visade jag Arash när han kom hem eftersom att användaren hade en custad awesome bil som profilbild.
Arash bara skriker: Vafan lägger han till dig för?!
Så frågar jag; vadårå?
Arash: Vet du inte vem det är?!
Jag: Öööh, neee?..
Arash: Det är typ en av de mest kända custombyggarna, vi såg hans bil på Elmia bla bla bla...

Haha, var lite snabb att acca efter det kan jag säga ^^,

Så nu går Arash omkring och muttrar och tjurar för att han skickade till mig och inte till honom xD
Haha wonder why? ;)



:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0