Sopa!

Det är ju vad jag är gällande att lägga upp bilder i rätt inlägg ^^
Orkar aldrig slänga in bilderna på datorn xD
Så kanske blir en del bilder nu med från dagarna som gått...



Ledig rätt länge idag, började inte förens kl 15, så idag har Arash & jag köttat tv-spel!
Haha riktig kanon dag!:*



I tisdags var jag som sagt på en underbar mysmiddag med Marie, Linda & Erika.
Verkligen en toppenkväll!! :*



God mat, vin och bullar, kan det bli bättre? :)



Var ledig igår, vilket jag också sagt...
Sov verkligen ut, vaknade inte förens 11.30. Vet inte när jag sov så länge sist...

Gjode en god frukost/lunch ska ni veta ;)


Haha, vad säger ni?
Svampbob-toast, underbart!


När Arash kom hem så åkte vi ut till mina föräldrar och hängde, lovely!



Imorn blir det en färd till Eksjö, oh yes :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0