Mätt och belåten!


Kom precis hem från en romantisk middag med Arash & Robin xD Haha
Det var mumma iaf!!

Jobbat idag, fick 2 fina kommentarer om min frippa och en dunder utskällning av en kund! :@

Bara för att jag bad de ställa tillbaka en cykel som inte ungarna får cykla på...
Jag höjde inte rösten en enda gång trots att han började gorma på mig, Fredrik ryckte in...
Sammanfattningsvis var det enligt snubben upp till mig att hålla reda på hans jävla ungar eftersom jag jobbar där. Är väl inget jävla dagis...
Dumb ass!!


I alla fall, har lagt in massa bilder på datorn från föregående vecka...kan nästan garantera att dessa hamnar här.
Vare sig ni vill eller inte ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0