Tired as hell !

Well, tänkte ju göra värsta seriösa inlägget förut när jag kom hem från jobbet.
Klart som fan att internet eller datorn kanske skulle krångla ;S

Anyway, vaknade vi 4.40, waaaay to early ;O
Bajkade bort till jobbet vid en 6.10 kanske.
Så jobbade från 6.20-14.30, världsrekordet där faktiskt ^^,
Kändes jäkligt bra! Tori skulle shoppa lite lunch på Maxi, då passade jag på att köpa ljus :)

Innan det var dags att dra hem från jobbet köpte jag med 2 bambufacklor, fick ju gärna lite rabatt ;)

Precis när jag kom innanför dörrn blev jag sådär dödshungrig ;(
Svullade i min vindruvorna och godiset som var kvar :D
Hade längtat efter godiset nästan hela dan (a) haha fail xD

Aja, hängde ju med ut till landet när mami slutade.
Tänkte väl sova här inatt, dom åker ju ändå till Rom nu inatt så.
Då blire jag som kör goffe hela veckan >.< hihi

Innan det är dags att runda av här då så blire bild på dagens inköp, men även en bild på mig.
Som jag och Tori pratade om på vägen hem.
Man vill ju knappast bara läsa om folks tradiga vardag, roligare att checka bilder.
Titta på snygga människor, få lite inspiration och glädjas åt dem :)

Ska nog ta mig en morot nu iaf och fortsätta slöa framför tv'n, är lätt värd det idag ;)

Åååååh just det, glömde ju nästan!
Babe ringde mig förut, saknar honom sååååå mkt.
Men han kommer ju hem snart, han är bäst ♥

 







Kommentarer
Postat av: BLONDYS

haha, men endå! Det glänser sådär flottigt :( :'D

Det är aldrig för varmt för uggs! hihi >.< Man får gå naken till om det är så! xD <3

2009-09-22 @ 21:01:46
URL: http://wictoriawester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0