Stressen då ;O

Eftersom att det inte skulle hända så mkt mer denna kväll så tänkte jag passa på och köra anstiktsmask och arabolja i håret.
Satt med hela kittet på när jag fick ett mess om att jag skulle jobba imorn, fick ju lite panik eftersom jag inte hade nått direkt här hemma att ta med och käka.
Så fick försöka få bort skiten i ansiktet, det hade redan suttit nån timme, sen lubba iväg till stjärnan och köpa lite gottigt :)

Blev en baguette och lite bananer tills imorn, ikväll blire godis och vindruvor :D
Holy crap vad goda druvorna var, undviker typ godiset just nu för att äta druvorna.
Tror godiset kommer försöka fresta mig tills jag tar av det xD

Just det, lubbade rätt in i duschen när jag kom hem.
Lyckades cutta upp knät ;(
Värsta freaket jag är nu, uppskruet knä och ett helt blårött armveck ;S
Well well ^^,

Mysa ner mig lite framför tv'n nu, ska ju upp tidigt imorn :*



/Moa♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0