Snart bedtime :)

De ringde ju från jobbet förut, krångel med lönen och så skulle jag jobba imorn ^^
Vilket ändrade min dagsplan totalt, undra om jag orkar vara vaken hela natten då ;O xD


Well dansen gick kind of skit, glömt allt från förrförra veckan ;S Missade förra så ja, ni kan ju tänka er >.<
Gick iaf bra sista kvarten, tur det så jag slapp gå hem och tjura ;O :)

Slängde mig i duschen när jag kom hem, sen vare bara att dra ihop en omelett tills imorn, måste ju ha krubb på jobbet.
Glömde bort den när den stog på spisen, men den blev perfa som tur var ^^

Just det, slängde på mig lite bus förut.
Får se om det blir nå resultat, eller vad det blir för resultat kanske xD
Såg faktiskt när jag dansade att jag inte var så blek som jag trodde (Y)

Ska hänga här lite till då, sen blire sängen :D

Just det, grattis Shiva!! ♥


Nu blire iaf en till bild från Norrlandsresan ;)


/♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0