Så jävla besviken ;'(

Fy fan, så jäkla besviken på allt just nu. Kind of.

Orkade inte vara kvar hemma, du betér dig så jäkla illa, fattar du aldrig att du sårar eller?
Vet fan inte vem du är längre, känner inte för att ta reda på det heller.
Du är verkligen hemsk  :(


I natt åker som sagt mamma och pappa, kommer sakna

Alltså, inget är som jag tänkt det.
Känner mig sviken, av dom flesta.
Kanske av mig själv med, mest mig själv tror jag.
Allt kan väl inte vara p.g.a. mig?
Eller kan det?..
Vetefan nu asså.
Försöker alltid mitt bästa, men det verkar fan inte räcka långt...

Ger upp nu, ni som vill; ta mig som jag är.
This is me all right, men jag tar fan inte vilken skit som helst längre.
Du finns inte för mig, tror att du kan göra som du vill.
Enough is enough!


Aja, är som ni kanske sett aningen upprörd.
Det går väl över snart I guess, but this is how I feel :S

Ser fram emot lördag, that's what keeps me going right now.
Saknar min Arash as hell just nu faktiskt ♥

Lär ju iofs bli en bra fredag med  ;)
Aja, fan dags att sluta va depp.
Du är inte värd att må dåligt över :)
Mår faktiskt bättre efter att ha skrivit allt detta, det är ju en tumme upp då (Y)

Hörs när vi hörs då folks ^^,

Just det!
Kom på en grej,  tummen ner på detta mörker.
Det är inte min grej riktigt, är aningen för coward för att klara det xD

Kom på en till grej nu >.<
Fått svar från underbara Leni in the U.S nu, saknat henne ;(
Min lilla USA mamma :)



Kommentarer
Postat av: sofie

vart har du köpt klänningen? den var jättefin :D

2009-09-23 @ 12:09:13
URL: http://sofiieq.blogg.se/
Postat av: sofie

vart har du köpt klänningen? den var jättefin :D

2009-09-23 @ 12:10:14
URL: http://sofiieq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0