Fail!

Nope, hittade minsann inga nycklar på stan ;S

Aja, får la bli lite bilder från igår först innan jag maler på om dan ^^


Först har vi babe som airbrushar, sen hans halvfärdiga värk, 3e bilden är den great painter Martins värk xD
Hahaha, sista bilden är på Martin och hans hjärna ^^ x]


Oj, vad var det för fin bild i tidningen då ;) Hihi


Här är blommorna jag gjorde igår, och Amandas presenter!:D

Haha sååå, nu tillbaka till idag ^^
Amanda och jag knallar runt på stan, öööhm köpte väl inte så mkt, en flaska vatten, textillim, och lite pyssel :)
Senare så trampade vi hem till oss, hängde lite vid datorn, så kom babe hem.
Han & jag lagade mat till oss 3, kikade runt på kameror och mobiler ;)
Sen blev det käk och tv, sen var Amanda tvungen att kila iväg.
Då hade vi lite mys innan Arash skulle leka med Martin ^^
Så nu är jag övergiven här med dator och tv ett tag :O
Kanske blir utgång senare, ryktades om det iaf ;)


Ringen jag pysslade ihop förut, såg nu att jag kanske borde skaffa bättre bild på den ^^
Like someone cares iofs xD

/♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0