Early morning ;S

Jarrå, varit vaken sen kl 5.45 nu. Helt ovärt ;S
Eftersom att babes mobil är på lagning fast den visst inte ska lagas längre men kommer aldrig tillbaka med posten, så fick han ta min gamla motorolja ^^
Den är tydligen retarted, går inte att ladda på bra, eftersom att det var en av dom första 3 mobilerna så håller batteriet i typ 2 sek, iaf han har gett upp orken med den telefonen xD
Så jag fick som vanligt ställa larmet på min, kan ju chansa på att det bara varit jag som varit vaken sen den ringde första gången. Babe behagade sluta sova vid 7!! ;O

Aja, rätt mysigt att gosa lite halvsovande iaf :)
Martin kom iaf precis och hämtade babe, själv har jag precis käka frulle. Var vrålhungrig ;O

Ska nog iaf dra till Conventum senare och kolla på gymnasiemässan x]
Eller tänkte väl kanske hälsa på babe och lärarna och så ^^

Nu ska jag iaf kika lite på Simon&Tomas, höhö :)



/♥

Kommentarer
Postat av: Lina

posten... säger bara det..

2009-09-30 @ 07:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0