Mixade dagar...

Lördag: Slöhögar as hell! :D Köpte med Sibylla ut till landet.
Blev garaget och slipa möbler en sväng.
Sen blev det verkstan i Mosås och tala med gubbarna ;D
Vidare för ett pitstop på landet och sen in till stan.

Babe gjorde mysmat :) ♥


Mmmm, bakad potatis! :D
Massa myyyys :)
Gjorde mig lite i ordning mkt senare för att dra över till Tobbe på lite galej :)


Drog hem vid 1 när dom skulle gå ut ^^


Söndag: Blev en dels slöande, sen var det dags att göra sig lite i ordning för att fira farsdag <3


Dagens enda bild.
Åkte iaf till mormor&morfar ♥
Massa fika och tårta :)

Senare drog jag till Perra och träffade brudsen




Måndag: Ööööhm, gjorde mig i ordning och drog upp på stan för att möta Sofia :)


Leopardmåndag ;)

Mötte även upp Pernilla och Dennis :)
Mkt trevligt!

Senare kom Arash och hämtade mig, åkte med honom och Martin till Stadium, sen blev det landet :)
Lite käk sen garaget.


Babe hittade denna boken i våran bokhylla innan vi gick ut ^^,


Pappa fixar med min bil :D






Jag & Arash fixade med möblerna, senare var det dags att dra hemåt.


Tisdag: Min namnsdag, hände inte mkt speciellt.
^^
Hemmagjorda hamburgare och potatisgratäng iaf, toppen (Y)




Idag, onsdag: Slöade lite, sen gjorde jag mig i ordning.


Nya tröjan som inhandlades i måndags, me love ;)

Drog och fixade lite hemlisar och sen vidare hem till Barbro, har missat alldeles för mkt skvaller från den ligisten xD
Hänger iaf med lite i svängarna nu ;)


Åkte och lämnade bilen igen, fick skjuts hit, maten stog på bordet när jag kom hem :D
Massa mys med min älskling.
Visade den andra grejen som inhandlades i måndags...



Every girl needs diamonds and a furr ;)


Well, babe skulle åka hem till Martin och plugga.
På vägen ska han köpa med chokladpudding och choklad, yeeeei!!
Hoppas han kommer hem med det snart :D

Jag svidade iaf om till mjukisar ;)



That was all for now ;)

/♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0