6 November

Fullspeckad dag ! Hihi
Knallade iväg och lånade bilen och drog till farmor&farfar ♥

Kikade aaaaas mkt i gamla album igen ;)


Farmor med kusin



Farfar ♥


Loooove this picture


Pappa&farfar


Mamma&Pappa, 20års bröllopsdag den 4e



Jag, katten Persson och Frida ^^




Åkte hem från f&f efter ett tag, bytte tightsen på vägen hem.
När jag kom till lägenheten hade babe fått sitt godis från gratisgodis.se or whatever.
Mös framför BBT och åt upp allt ;D
Sen var det dags att göra sig i ordning för att åka till M&P :)


Blev kallskuret från Parkhallen ;)
Tradition or something :)
Hilma trevlig och mysig kväll :D


Senare drog jag och babe in till stan, bytte om, sen vidare till Tobbe :)
Var lite förgalej där och sen blev det Virus :D
De kollade inte legg på varken Tobbe eller Arash, men på mig, sure as hell!
Jag stog iofs med på listan, men sa inget för dom andra fick ju bara gå in.
Så kollade han mitt legg och sa; gör det inte till nån vana, det är 23 här.
Ceeepeeee :O

Var roligt för övrigt, även fast jag var nykter ;)
Träffade t.ex. de här 2 där ;D


Maria&Mikko, synd att han var för tung och blev tappad i golvet xD



Kikade på Submissions, mkt bra :)


Babe stog och mös


Jag & söta Maria :)                                                                 Jag, Maria och Mikko xD

När det stängde väntade vi på Marie utanför :)
Sen drog hon, jag, Maria, Tobbe & Arash till Max :D
Blev igenkänd av nån som gick i 3an när jag gick i 1an, weird ^^,
Bra kväll iaf, skjutsade hem hela bunten :D

Försökte konversera med babe när vi kom hem, men han tvärdäckade så jag fortsatte att väcka honom.
De svar jag fick var om bilar, svetsar, snea ramar, dokumentärer, rutor, motorcyklar och gud vet vad.
Han var helt seriös, fick väcka honom varje halv minut typ, till slut började jag skratta och då blev han sur på mig i sömnen xD hahaha så jävla mobbad


/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0