1 December

Och vart sjutton är all snö?!:O
Well, slöade imorse. Kikade på några avsnitt av Ullared xD haha
Blev faktiskt lite sugen på att åka ^^

När jag orkat göra mig i ordning snodde jag bilen och åkte till Biltema :D
Hängde lite, shoppade lite.
Fick ett fint kvitto av Teres idag med, stog snygg-moa :$ hihi

Drog efter en timme vidare och hämtade syrran, sen blev det Marieberg ^^
Shoppades lite julklappar and so on...
Sprang på Perra där ute med :)

Åkte mkt senare och lämnade syster, sen när jag var på väg in till stan ringer pappa.
Så jag lämnar bilen, blir upphämtad av Arash och drar vidare mot mässan.
Nu är jag alltså immun mot baconfebern xD




Nu är vi precis hemkomna och jag väntar på fooood!! :D

/♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0