Sick saturday

För att vara sjuk har jag hunnit göra alldeles för mycket idag.
Började med jobb, sen Marieberg för att shoppa det sista inför imorn.
Ut till päronen för häng med "PRO" och grillning.
Vidare till mina underbara vänner 
Fira fina Pernilla som fyller år, kalas & takhäng.
Bangade dock nästa fest och utgång för förkylningen.
Hemma slog jag inte paket till min babe som fyller år
medans jag är i Lund. Dit jag åker imorgon alltså.
När det var klart provade jag det där med donut.
Köpte två stycken i Sthlm. En av de ska bli en ratroll.
Anywho, väldans bekvämt alltså.
Ne, svammel...GodNatt!:*

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack! :D

2012-05-20 @ 10:10:24
URL: http://eembla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0