Vardagsfrippa


Fick ett önskemål om att jag ska visa mer vardagsfrippor.
Klart att jag ska försöka ge mig på det.
Vet själv att jag har blivit urkass på att fota mig själv, kanske är bra. Haha


Måste först erkänna att jag har blivit väldigt dålig på att göra roliga saker med håret när jag "bara ska till jobbet". Detta kanske gör att jag anstränger mig lite.
När jag är på jobbet undviker jag alltid att ha håret hängande i ansiktet.
Dock inte på denna bild, den är från förra veckan.

Nä, nu får det vara slut på allt tjöt.
Eller måste i alla fall ursäkta mina arbetskläder återigen.

Nu till håret:
Under natten hade jag sovit med inbakad fläta.
Så håret blev ganska vågigt.
Den lite större locken som ni ser i luggen kommer från att jag
dagen innan hade jag rullat håret så det ser ut som en rulle/lugg.
Vet inte hur man förklarar den bättre än så, hittade ingen bild heller.
Slängde i lite dust it för extra volym, tupperade såklart.
På vänstra sidan satte jag upp med 2 hårspännen efter lite lite tuppering.
Avslutade som 99% av gångerna med en blomma.

Har jag inte en blomma i håret får jag höra det från både arbetskollger samt kunder nästan hela dagen ^^,

Kommentarer
Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Du är RYSLIGT vacker! Sådär snygg i håret är jag inte ens när jag är uppklädd ju.

2012-02-03 @ 17:29:38
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Åh vad roligt att du skrev! :D Superfint ju :)

2012-02-04 @ 12:35:40
URL: http://loverdose.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0