Midsommarfirandet över


Det har varit en bra helg som firades med barndomskompisar.
På samma ställe vi alltid firat midsommar på, fint.

Blev en övernattning i min gamla säng, dock i systers gamla rum.
Återvände till allt firande idag, kubbspel och fika.
Avrundades med en kebab special.

Stannade hos päronen nu ett tag på kvällen och kikade lite film.
Denna låt gick på repeat hela vägen hem.

Dels för att det är Tiger Army, men ändå inte alls.

Insåg nu att när jag står på branten inför allt packande att det är lite vemodigt.
Inte för att jag inte vill flytta, utan mer för att mönster och vanor som rotats in de senaste 2 åren nu ska brytas.
Jag gillar det gamla, det säkra, det trygga...

Mesigt, nu är det dags att rycka upp sig and face the new wonderful things!:*

Kommentarer
Postat av: Augustingebjorg

Thank you for the card so that I may look on the website. I love the picutres. I will continue to look on the website to observe you latest pictures.

2011-11-15 @ 05:29:04
URL: http://augustingebjorg.blogcheapster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0