Dags att ladda om inför morgondagen...

Jajemen, kl står på 6.25. Sad but true!
Då kan man snooza en repa innan man måste gå upp s e n a s t kl 7.


Fifflade lite med nya mobilen imorse, eller kan man kalla den för mobil?
Alla som har iphone säger ju just det; iphone, men det känns knepigt...
Haha vilket dilema ^^

Tänkte passa på att visa ett mellandagsreafynd som jag visst glömt bort.


Spanade på dem ett tag innan det blev rea och jag slog till.
Nu är ju bara frågan hur jag ska använda dessa, de idéer jag hitills fått är nog egentligen ingenting som passar mig.
Hopps snart på att få en av mina snilleblixtar! ;)

Ne, god natt och adjö!
Eller nej! Fick ju ett mysigt förslag förut, yeeei! Får se hur detta utvecklar sig.
Det lär ni märka framöver :D

Kommentarer
Postat av: lisa lindsten

heei.



- på en jacka

- i håret

- på en mössa

- på en blus/skjorta

- på väskan



kram :)

2011-01-15 @ 08:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0