Beige


Mina nya underbara beigea brallor invigdes idag!
49:- byxorna ni vet :)


Kletade på rött läppstift, solbrillorna på och sen tog jag min bowlingväska i handen och knallade ner på stan :D
Spenderade dagen med Amanda, blev en långlunch.

Framåt kvällen kikade jag & A på lägenhet, mycket trevligt.
Ska dock kolla på en till i helgen innan vi bestämmer oss helt...

Har hänt mycket idag, stan, lägenhetskoll, landet, dammsugit, tvättat, småpysslat...

Fick även en annan trevlig nyhet, men mer om det senare.
Inget barn eller sånt tjaffs, så tro inget ;D
Detta är något heeeelt annat

Kommentarer
Postat av: Jenny

Gud vilken hår! Fint!

2011-04-15 @ 09:30:03
URL: http://jennyjanssons.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0