Picture update...igen >.<


Var lite snygg på jobbet idag xD Haha eller något, sen blev det bara hem och svida om för att sen plocka upp Montana och åka till Hällefors ;)



Firade Anna som fyllde stor :* <3
Blev massa dans och skoj, hemfärd sent på natten...


Vad roligt det är att komma till jobbet när det ser ut såhär! (Y)


Efter jobbet åkte jag ut till landet och började med dessa snyggingar!


Babe kom äntligen hem igen och det blev en helt undebar bästig myskväll!!!:*
Försökte ta en bild på håret som var massa fint efter att jag tagit ut frillan, men failade en aning ^^


Efter all våldtäkter och våldtäktsförsök vågade jag fan inte till jobbet imorse eftersom att det senaste, vilket var igår kväll vid 20.30 var endast bara en gata från där vi bor. Så min kära man var snäll och skjutsade mig när han åkte imorse, dock var jag på jobbet en timme innan jag började ^^ Hellre det än att bli våldförd ;(

Anywho, såg på nyheterna för ett tag sen och de har tagit fast nån snubbe som är misstänkt. BRA!!! Om det nu är rätt, man kanske inte ska släppa garden alltför mycket än...

I alla fall, efter jobbet åkte jag ut och gjorde klart väskorna! Oh yes, passade även på att pyssla lite på min nya fina plånkis ;)



Äh, nog för mig nu. Imorn blir det sjukan för att ta lite prover...

:*

Kommentarer
Postat av: pernilla

Ne, hallå... En som blev våldtagen när hon var på väg till jobbet, typ 06.20 eller nåt... Så spelar ju fan ingen roll om det är morgon/kväll/natt... Säkert inte ens om det är mitt på dagen :( Var försiktig! <3

2010-10-12 @ 08:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0