Det var ju inte igår...

Insåg nu att det var ett tag sen jag skrev här, närmare bestämt i lördags...woopsie ^^,


Anywho, vi for ju ut till Latorp och åt middag med svänggänget ;D


Mickan, Mackan & Fanny for in till stan för att se Björtas spelning. Arash och jag hängde kvar till sent in på natten.
Det var verklligen jättetrevligt, alkohol, musik och massa snack :D



Syster + pojkvän såg till att vi kom hem, och tro det eller ej så mådde vi toppen på söndagen :)
Gjorde oss lite anständiga och åkte på 80års kalas :D

Måste bara säga att jag var oootroligt nöjd med frillan!:*


I måndags var det bara att dra upp på stan och göra av med lönen!!
Pernilla fick in mig på Din Sko, och jag som försöker att inte köpa skor...but what to do, hittar man dessa för ynka 99:- så är det ju bara att slå till!!


Blev visst lite annat smått och gott med :D


Anyway, jobbade igår och idag...
Imorn ska jag fara ut till F&F och köra F till sjukan ^^
Sen blir det att träffa Montana, weii :)


:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0