Blogg...

...eller en bildblogg kanske man snarare ska kalla detta för?..
Någon som har några synpunkter, är det alldeles för mycket bilder här?
Tyck gärna till, anything liksom...är det något som jag missar som borde vara med? :)

Skrev ju förut att jag skulle slänga upp bilder från igår, blir visst en del ^^ Haha


Promenix till sekelskiftsmarknaden i Wadköping.



Mysig karusell, önskade verkligen att jag var liten så att jag kunde få åka med!




Gick in i en jättemysig liten butik, råkade få med mig denna ringen.
De hade underbara glasskulpturer, eller skulpturer...det var olika glas, vaser, skålar osv.
De hade utgått från gamla underbara föremål och avbildat dem, sagolika!
De hade visst gjort något samarbete med något museum, bra idé!


Senare på eftermiddagen åkte vi ut till farmor&farfar. Min farbror hade scannat in en massa gamla diabilder, kollade nu på dem i en digital fotoram ^^


Pappa & vän mekar moppe :D


Pappas kusin, härlig bild! Tror närmare bestämt att den är från Norrland...


BÄSTA!




Dagen måndag;
Knatade upp på stan och träffade syster, hon shoppade...inte jag! Hejja mig!
Senare när Arash kom hem åkte vi två till Ikea så jag kunde köpa det jag spanat på, men icke det var slut! :( Darn it, så han får åka dit imorn efter skolan :) Mihi...

Åkte in till Mickan och lämnade en väska, rååååkade bli kvar där ett tag ^^
Sa åt Arash att stå i kassan så knallade vi iväg lite, köpte ett par salladsbestick och 2 sjalar! Yeei!!
Fast nej, fy mig...skulle ju inte shoppa !

Well, what to do :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0