Spaning...


Har spanat runt på lite hemsidor och hittat saker jag gillar, men frågan är. Vill jag ha allt jag tycker ser fint ut? Skulle det passa på mig? Är det min grej? Visst, man ska göra allt till sitt eget...but still. Hur mycket behöver jag egentligen köpa och vad har jag redan som jag inte använder? Även om jag känner precis som alla andra: "Jag har ingenting snyggt att ha på mig" Nä, jag har beslutsångest. Vet att det absolut inte rätt tid att shoppa allt nu, så får se hur det slutar. Jag är alltid ute så sent med nästa säsongs kläder så tänkte shoppa lite i för tid i år. Eller är rätt sent ute redan nu, men kan säga att detta dock är jäkla tidigt för mig!



Ne, skärpning på mig nu va! Haha detta är i alla fall lite av det jag är ute och gluttar på at the moment. Har kollat på oroväckande mycket rosa på sista tiden, jag brukar aldrig ha rosa. Har visst hamnat i någon rosa bana ^^
En sak till som stoppar mig med all denna internetshopping just nu är att jag inte känner för att vänta och att jag gärna kikar på alla kläderna i affärerna. Det värsta är ju att man aldrig lyckas hitta det snygga från internets värld nere på stan och det stör mig något så grymt.

What to do, what to do...är just nu rädd att detta inlägget blev ett enda virr varr av konstiga tankar och funderingar som man inte förstår ett skvatt av xD But hey, don't care right now! Dags att sova :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0