100'de inlägget efter ett smärre uppehåll ;)

Haha I'm back! Eller? Just nu iaf, var ju ett tag sen.
Har dock saknat detta lite, får se om jag kommer skriva nått som är värt att läsa, who knows :)

Tänkte börja med att slänga in en sju helsike massa bilder på smått och gott som hänt sen senast, hope you don't mind ;)



Min babe har lyckats ta studenten, good job :*


Arash imponerar på Felix med sin lightsaber xD
(A har varken linser eller brillor då de krossades på studenten xD hahah)


Jag har blivit fotad av min otroligt duktiga kusin! :*


Petra och jag har lärt oss åka bräda, bad ass chix ;)
Tog denna bilden en av dessa härliga kvällar! :*


Hängde i min bil på Lowbrow :*


Midsommar och grejjer, lovely!
Hjälmarbaden as always, så jäkla fin kväll...


Åkte såklart till Västerås och power, blev i min pärla detta året!
Älsklingen var cepetrött efter att ha skruvat ford i en 2-3 dygn i sträck >.<


Min pärla :*


En hel massa som är framme och kikar, tror de gillar min "huvkråka" ;D haha


Marie fyllde 25 och hade Moulin Rouge kväll på Virus!




Haha, detta var väldigt sent på natten ska tilläggas ;D


Tog min pärla och for till Strängnäs, Arash var där och jobbade.
Sålde t.o.m sina brallor till en norrman, han hade inte ens tagit med ett
part extra byxor, tur för honom att jag var med och aggerade morsa xD


Har hunnits med sånna här trevligheter oxå ;D

Nä, vet ni vad. Jobba imorn, alltså dags att sova ^^
C ya! :*



Kommentarer
Postat av: Annica

Svinsnygg tatuering på låret :)

Postat av: Moa

Åh, tack så jättemkt!:)

2010-08-25 @ 14:59:45
URL: http://sinisterdiamond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0