Slödag ;)

Legat kvar i sängen ända sen babe drog imorse vid 8, mkt skönt att göra inget ibland ;)

Jäkla mysigt, right?:)
Vet iaf att jag ska önska mig massa matchande sängkläder till julklapp, har typ 2 eller 3 olika sett som är dubbelt av allt. Dessvärre inte så himla många till kuddarna, har ju 7 kuddar här nu.
Och hemma har jag typ 14 till (a)
Well, enough about that.
Funderar på att gå upp snart, diska lite. Orkade för en gångs skull inte diska efter att vi åt igår.
Så blir att ta tag i det snart, kanske slår på stort och dammsuger med ;)

Just det, kollat lite på idol och så, även på lyxfällan.
Kan ju faktiskt undra vad folk lyckas med ibland.
Jag vetesjutton om jag nånsin kommer våga ta nått lån, inte bara på grund av det som visas i programmen, men jag hatar att vara skyldig pengar. Lär väl iaf ta lån till hus nån gång, men inget annat I hope...

Just det, spanade runt massa på tradera igår och idag, tur att jag är för snål för att köpa massa grejjer xD haha
Blev iaf dessa (a)

50 kr är väl ändå bra för 2 par + lim lixom, så jag är nöjd :D
Ska försöka dra mig upp ur sängen nu då xD

/♥

 


Kommentarer
Postat av: BLONDYS

tack hihi :) <3



Vilka snygga lashes! Du får ta massa kort när du har på dig någongång :)

2009-10-01 @ 13:29:46
URL: http://wictoriawester.blogg.se/
Postat av: BLONDYS

ne inte som en gästbok typ, man får gå in på den som kommenterar och svara där bara :)



2009-10-01 @ 16:21:47
URL: http://wictoriawester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0