Good job

Gjorde mig ju i ordning och så, så kom babe och plockade upp mig.
Så plockade vi med Börje och hans brud och körde dem långt åt helvete ;)
Struntade iaf i Sannamarken, blev Ikea & Ruma ist (Y)

Lilla familjebilen fick plats med all shopping :D Hihi


Detta var vad vi kom hem med :)
Skulle köpt en hängväxt på ikea till stora krukan, men Arash tyckte jag skulle vänta tills vi kom till Blomsterlandet.Vilket resulteraded som en mkt dålig idé ;(Den jag ville ha fanns inte där och alla andra var mkt dyrare ;(
Blir att tvinga med honom ut snart igen ;)


Vi snickrade ihop denna, good job ;DFattas bara en fin hängväxt ;O
Aja, blev så nöjd iaf så ^^


Sen blev det massa slöande, och till slut lite mat :)

Nu blire lite mys, imorn äre tvättdag ;S ^^


/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0