Challenged


Eftersom att jag blev utmanad av Tina
så måste jag passa på att visa er denna underbart fina bilden! :*


1; Vad gjorde du för tio år sedan?
Hm, för tio år sedan var jag allstå 12 år.
Så vad gjorde man då, gick i skolan, träffade kompisar, red & dansade.
Det var inte mycket mer spännande än så.

2; Vad gjorde du för ett år sedan?
För ett år sedan jobbade jag som fa-an och kämpade för att få ett heltidsjobb.
Det gick uppenbarligen bra.

3; Fem snacks du gillar:
Hjärnor
Juveler
Djungelvrål
Morötter
Balkar

4; Fem sånger du kan hela texten till:
Det blir nog ett par stycken. Man kan ju mer eller mindre alla låtar som går på radion.
Vi kan ju även tilläga att jag sjunger hellre än bra xD Haha

5; Fem saker du skulle göra om du var mångmiljonär:
Köpa hus
Bygga stort garage
Fylla det med fina bilar
Resa
Skänka/ge pengar till välgörenhet samt familj


6; Fem dåliga vanor:
Tjatar
Surar om jag inte får som jag vill
Håller inte löften till mig själv
Inbillar mig att jag är trött och hellre sitter hemma än att gå ut
Lite lat

7; Fem saker du gillar att göra:
Göra mig i ordning (alltså på rikigt, gör det alldeles för sällan)
Hänga på bilträffar
Äta
Shoppa
Slöa

8; Fem saker du aldrig skulle klä dig i, eller köpa:
One pice
Foppa tofflor
Sandaler (nu menar jag sånna som pensios har med strumpor i)
Mankini xD
(Undviker att gå ut i) Mjukisar

9;
Fem favoritleksaker:
Pojkvän
Pinstripeingprylar
I-phone
Dator
Tv


10; Fem personer jag vill se göra den här utmaningen:
Vi säger såhär, alla som vill ;D

Kommentarer
Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Sköj att du antog utmaningen. Haha en mankini borde jag ju lagt till på listan.

2012-01-15 @ 10:18:13
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: H a n n a W i ld

Bilden var superfin!

2012-01-17 @ 18:54:13
URL: http://hannawild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0