Tattoopics

Har hunnit med mycket idag:
For till farmor efter jobbet. Kikade på massa gamla kort.
Tog med mig syster hit, så svängde jag ihop lite mat.
Så kom hennes karlslok hit och dinerade, trevlans.
Ja, och nu gör jag ju kanske inte så mycket.

Försökte leta upp lite bilder på mina tatueringar
eftersom jag fått lite förfrågningar.


Den översta till höger är min absolut första. Den sitter på sidan av svanken.
Rosorna har jag på insidan av foten, eller hur man nu säger. Ni fattar.
Började först med att bara göra en ros, bara för att har jag för mig.
Sen byggdes den på något.
Hittade en bild på en av mina fötter. Min kära sjöjungfru.
På den andra foten har jag ju då alltså ett skepp.
Och så får ni en bild på mitt lår. Haha :)

That's all for now!
:*

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Galet härliga dom två understa var :D åååh så jag längtar nuuu!!



sv; Okej :D nyfikna sate jag är, haha ;)

2012-04-13 @ 02:29:25
URL: http://loverdose.webblogg.se/
Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Min favorit - ditt lår!!!

2012-04-13 @ 12:17:34
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0