Då var det söndag igen...




Igår var vi som sagt på Power vårmarknad i Lidköping.
Det blev visst lite shopping för gubbsen.
När vi ändå var där i krokarna hälsade vi såklart på Anna & Dolk
på Sixten's Konfektion och även hos Nostalgeek. Det är ju ett måste!

På vägen hem svängde vi in hos Petson, han har nog allt och inget.
:D
Väl hemma fick vi rappa på så att vi nästan kom i tid till A&L.
Tårta och partaj stog på schemat. Även en sväng till Stora & Lilla Örebro.

Denna söndag har vi också hunnit med mycket.
Det hade jag ju inte trott vid 2-tiden inatt när vi kom hem.
Blev ett litet möte imorse inför sommaren även garagehäng.
Nu är tvätten i maskinen och jag ska traska upp på stan
för lunchdejt med Marie&Moa.

Kommentarer
Postat av: Emma

Ne, jag hade ju inte det. Och det jag köpte gick sönder. Så tack som fan för tipset. :D Ska jag verkligen kolla upö när jag kommer hem från jobbet. :D

2012-04-01 @ 13:45:02
URL: http://eembla.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Verkar som att ni haft en fin helg. :)

2012-04-01 @ 14:18:44
URL: http://loverdose.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0