Örebro Terränggäng 30år!

På väg mot en fartfylld dag i skogen!
Det var alltså storfirande av Terränggängklubben.
Tror minsann att päronen blev medlemmar för 29år sen btw.
Good job!




Det var ju såklart en certain someone som glömde sin kamera hemma, doh!
Telefonbilderna får la duga någorlunda i alla fall...


Det bjöds på chilisnaps, starkt så in i bängen!!!

Vid lunch bjöds det på chili con carne, kaffe, kaka & godis.
Detta avslutades med lite apelsinkanon!

Just det, i skogen fanns det olika stationer...Bla bla bla...
Medans ett gäng hade åkt och vi väntade på nästa fick vi syn på lite svamp.
Det slutade med att vi hade en hel ica påse på ca 20min!!



Efter lunchpausen blev det friåkning.
Gissa om de drog sig mot kärret/sjön(?)

Haha mycket bra dag har detta varit må jag säga!
Nu ikväll har jag varit över till Lisa för lite godis mys :*
Ska iaf försöka sova bort min uschliga huvudvärk snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0