I made it! 6 jävla km...



Glad i hågen åkte man till jobbet imorse...
Skyndade mig hem när jag slutade för att hinna pussa lite på karlskrället ;)

Killen är lätt att fånga på bild som ni ser, antingen så rör han på sig eller gör konstiga miner.
Ni ska bara veta vad man får kämpa för att få till någorlunda bra kort.

Anywho, idag övergav han mig för att åka till Italien, vad är det liksom?
Haha. Hoppas han får det skoj :)


En annan fick det aningen besvärligare.
Blev en löptur med grabbarna från jobbet. Herre je, jobbigt värre.
Dock otroligt skönt att jag klarade det, får tacka för all support :)

Nu efter en dusch + bra musik är jag fan sugen att ge mig på't igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0