Fullspäckad weekend!

Var visst ett tag sen jag hann skriva någonting här.

Well, i lörags var det Classic car (?) i Ånnaboda.
Fick jobba lite...



Senare framåt kvällen blev det grillning deluxe!
Just det!!!
Shoppade loss lite på träffen, en wunderbar telefonhylla, 2 st ramar + en gammal radio :) Får bli bilder en annan dag...


Igår hade jag lite annat skoj att pyssla med:



Det tog ju ett antal timmar kan jag säga.
På vägen hem svängde vi förbi Tobbe & Zette i garaget.
Åkte raggarbil till pizzerian, sen fortsatte de att försöka få igång motorn.

Många timmar senare och utan lycka for vi hemåt!


Idag var jag uppe med tuppen och körde en 5 km'are, sweet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0